Searching...
Saturday 17 October 2015
19:52 0

VIRAL !!! Perubahan Mendadak Rupa Paras Gadis Ini Menjadi Viral Di Laman Sosial. Apa Yang Dilakukan Sangat Mengejutkan.


Tipu la kalau korang tak terkejut bila melihat foto perubahan daan perbezaan yang sangat ketara pada gadis ini, memang tak daisangka-sangka boleh jadi macamni, korang akan lagi terkejut bila mengetahui umur gadis ini yang sebenar. Korang tahu berapa umur gadis ini???

Dan di umur sebegini ini sudah bergelar model untuk sebuah jenamah tudung yang agak dikenali ramai.

Gambar gadis ini mula menjadi viral di laman sosial semalam setelah dimuat naik di Instagram, Namun rata-rata netizen yang terkejut beruk apabila mengetahui berapa umur sebenar gadis ini.

16 tahun, ya baru sahaja berumur 16 tahun???macam tak percaya, dan gadis ini juga masih bersekolah, namun lihatlah perubahan yang agak ketara.

Malah ada di kalangan rakan sekolah tidak percaya dengan penampilan senarik si gadis ini, yang dulunya dia seorang yang seperti tidak terurus, hitam lagi comot..huhu tak tahu macamana nak terangkan.

Agak-agak yang lebih berumur tu harap jangan makan hati ye...Netizen kagum!

Dalam pada itu pengguna laman sosial facebook tak henti-henti bertanya apa rahsia disebalik perubahan gadis ini? Paling mencuit hati kami ialah, ada yang siap bertanya produk apa yang digunakan oleh gadis ini?

Memang kelakar, ianya siapa le tak kelihatan cantik kan...?

Jadi kepada para jejaka di luar sana, janga baik-baik kekasih hati korang ye, siapa tahu nanti berubah menjadi secantik gadis ini juga. Masa itu yang tinggal hanya lah penyesalan..huhu..

SUMBER: Farah Juliana, Easy Peasy Scarf. 





0 comments:

Post a Comment