Searching...
Saturday 24 October 2015
16:43 0

Kisah Benar Pasangan Maut Selepas 4 Hari Bersanding Akibat Kemalangan.




Baru bersanding 4 hari isteri mengandung maut dalam kemalangan, Selepas suami isteri disahkan sudah menikah pada 9 lalu terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang mengakibatkan si isteri yang mengandug telah meninggal dunia.

Sumber mengatakan pasangan suami isteri itu hendak balik dari rumah ibu suaminya, di mana pada ketika itu mangsa yang mengidam buah pelam turut membawa bekal buah pelam untuk balik ke rumahnya.

Dalam perjalanan balik motor yang di tunggangi bertembung dengan kereta jenis hilux yang memotong tidak lepas mengakibatkan mangsa terlanting dan mengalami kecederaan pendarahan dalam. Mana kala suaminya mengalami patah kaki dan pinggang retak.

Untuk info kedua pasangan ini sudah sah menjadi suami isteri pada 9 lalu. Dikabharkan persandingan di pihak rumah wanita sudah berlangsung pada 17.10.2015 minggu lepas.

Mana kala persandingan di pihak rumah lelaki bakal berlangsung pada 31.10.2015 minggu depan. Rakan kepada mangsa  juga turut memberitahu bahawa pelamin dalam persandingan tersebut juga sudahh siap di pasang.

Kami dari pada pihak Kisah Benar turut berduka cita atas pemergian isteri tercita saudara ini. Sama-sama kita sedekahkan al-fatihah kepada mangsa.

Admin: Al-fatihah...bersabar la wahai kawan...Ujian dari Allah...sebak rasanya..baru 4 hari bergelar suami isteri..Al-fatihah.



0 comments:

Post a Comment