Searching...
Saturday 29 August 2015
03:06 0

Gaya Hidup Akhir Zaman !!! Inilah Kehidupan Mewah Dan Melampau Anak Artis Era 90-an. Foto No 2 Paling Dasyat!!!


Kami menerima sekeping gambar dua gadis melayu selesa berbikini di tepi kolam renang.. Menurut maklumat yang kami teriima, katanya ia milk anak gagis kepada akters populaar era tahun 90-n iaitu Sofea Jane.

Umum mengetahui bahawa Sofea Jane mempunyai 3 orang anak perempuan iaitu Arrisa, Khadeja serta Sooraya. Katanya yang beraksi memakai bikini dalam gambar berkenn adalah Arissa dan juga Khadeja.

Walaupun ramai yang sudah sedia maklum gaya kehidupan sosial kanak-kanak kepada pelakon tersebut, ia ternyata sedikit memalukan apabila melihat anak melayu yang sudah tentu beragama Islam berpakaian sedemikian.

Di negara kita sekarang, semakin ramai artis wanita melayu yang beranggapan pakin bikini adalah merupakn satu perkar biasa di dalam hidup mereka. tak mustahil satu hari nanti bikini akan menjadi "pakain rasmi" wanita melayu jika mahu bersantai di tepi kolam renang atau pun di tepi pantai.

Memnglah ramai yang akan tertarik jika wanita memakai pakaian "hampir bogel" tu...khususnya lelaki. Tetapi apakah dengan memakai bikini, ia akan menaikkan darjat seseorang wanita di mata umum?

Hak pemakaian sememangnya hak masing-masing, tetapi diharap wanita melayu/Islam jangan pula merosakkan imej agama dengan menegakkan kononnya hak pemakaian mereka.





0 comments:

Post a Comment