Searching...
Tuesday 20 October 2015
01:25 0

Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2 Viral Di Laman Sosial.




VIDEO LUCAH ATIKAH SUHAIME DIDAKWA VIDEO AKSI KAMASUTRA 1LAWAN 2 | Didalam video lucah yang dikatakan membabitkan 3 artis berkenaan katanya, terdapat aksi pelakon Ammar Alfian dan seorang lagi pelakon baru iaitu Idris Khan sedang "merantah" seorang pelakon wanita muda iaitu Atikah Suhaime.

Tapi buat masa sekarang, video itu hanya sekadar persepsi di kalangan penggiat seni serta nnetizen di dalam forum-forum sosial.

Walaupun Ammar Alffian sendiri telah menafikan bahawa dia berlakon dalam video itu, nampaknya para netizen lebih cenderung untuk percaya video itu wujud. Bak kata pepatah...Kalau tak ada angin, takkan pokok nak bergoyang.

Pelakon wanita yang dikatakan dengan aksi mengawan kembar dalam video juga menafikan yang dia beraksi sedemikian. katanya, dia tak tahu pun video itu ada.

Ada seorang forumer di laman sosial mendedahkan, berkemungkinan besar video aksi kamasutra posisi bertiga tu masih dalam simpanan pelakon-pelakon berkenaan..Dan video itu kini hanya orang tertentu sahaja yang boleh tengok.

Pelakon wanita yang dikaitkan dengan aksi mengawan kembar dalam video  jugak menafikan yang dia beraksi sedemikian.. Katanya.., dia tak taupun video tu ada..
Ada sorang forumer dilaman sosial mendedahkan.., berkemungkinan besar video aksi kamasutra posisi bertiga tu masih dalam simpanan pelakon-pelakon berkenaan.. Dan video tu kini hanya orang tertentu saja yang boleh tengok..
Sumber: Eberita.org

0 comments:

Post a Comment