Searching...
Friday 4 September 2015
00:15 0

Walawoiii !!! Dulu Boroi Sekarang Satu Dunia Tahu.!! Korang Pasti Terkejut Apabila Mengetahui Cara Mereka Melangsingkan Badan.


Diet adalah pembedahan plastik tang paling mujarab!!!

Itulah ungkapan viral yang mendapat perhatin orang ramai di seluruh dunia sepanjang minggu ini.

Ungkapan emas yang disertkan dengan gambar transfomasi menakjubkan oleh pasangan dari Korea ini ternyata memberi impak positif serta semangat baharu bagi masyarakat yang mengimpikan inspirasi kepada orang lain.

Gambar Song Jin Yoo dan Shin Jin Hoo yang dahulunya gempal tetapi apabila mereka mengamalkan diet kini mereka berdua menjadi langsing serta ideal telah memberi inspirasi kepada orang ramai.



Mengamalkan diet yang sihat berbanding menjalani pembedahan plastik yang amat popular bagi masyarakat di sana, pasangan ini berjaya membuktikan usaha mereka serta amalan pemakanan yang sihat sangat membantu dan berkesan.

Mereka juga sangat komited dengan senaman yang disertakan dengan mengangkat berat dua kali seminggu dan melakukan aerobik 3 jam setiap hari.

Jin Yoo yang dahuluny memiliki berat badan seberat 83 kg dan telah berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 12 kg. Berat badan Jin Yoo yang terbaru adalah 71 kg.


Jin Hoo pula yang memiliki berat badan sebelumnya seberat 71 kg itu berjaya diturunkan sebanyak 22 kg sekaligus menjadikan beratnya yang terkini seberat 49 kg.



Memang mengagumkan perubahan mereka ini. Jelas usaha dan kegigihan lebih memuaskan berbanding mengammbil inisiatif seperti pembedahan plastik yang tidak pasti apa risiko yang bakal ditanggung. - MYNEWSHUB.CC

0 comments:

Post a Comment