Searching...
Thursday 17 September 2015
20:56 0

Inilah Jawapan Paling "BANGANG" Dari Pasangan Remaja Melayu Yang Ditegur Oleh Netizen Kerana Banggah Upload Gambar Tidak Senonoh Ketika Mandi di Tepi Laut.


GALAK betul pasangan remaja ini yang sanggup bersellfie sambil melakukan perbuatan yang tak senonoh. Bercium di tempat awam, kononnya mereka lah pasangan yang paling romantik. Tak sedar dosa pahala langsung.

Menggunakan laman sosial instagram yang tidak dipriaviaskan, gambar itu dipercayaai di ambil ketika pasangan itu bercuti di sebuah pulau di pantai Timur. Seolah-olh bnggh dengaan perbutannya, dia juga tanpa segan siul memuat naik gambar-gambar mereka yang hanya berbikini. Frrling minah Salleh sungguh.

Sungguh memalukan aksi mengaibkan, lebih memalukan apabila ditegur, remaja perempuan itu cuba menegakkan benang yang basah seolah-olah aksi mereka ini tidak salah langsung. Sebaliknya, yang menegur itu pula dicari kesalahannya.

Antara yang ditanya oleh seorang "follower" itu samada dia seorang Islam atau tidak. Tetapi remaja perempuan ini seolah-olah mengelak dengan soalan yang sama kepada "follower" yang dikenali dengan nama @gongzhu_puteri.

Mungkin dia tahu yang orang akan menegur tentang aksinya yang tidak sopan itu, remaja itu memberi kenyataan balas yang bermaksud "dia tidak kisah apa orang nak kata sebab kubur masing-masing"!.




Amboi dek...Sombong betul bila ditegur, sebab kubur lain-lain lah orang nak tegur sekarang. Kalau kubur kita sekali boleh juga tolong mana yang patut.

Tak pelah...Orang tegur sebab ambil berat. Moga mereka ini diberi hidayah untuk bertaubat..Amin...

0 comments:

Post a Comment