Searching...
Sunday 6 September 2015
02:05 0

TERKINI !!! Inilah Wajah Sebanar Kekasih Baru Erra Fazira Yang Kacak Dan Sado??? (2 Foto)


Hubungan akrab yang terjalin di antara Erra Fazira dan juga kepada juara Akademi Fantasia 8, Shahir sering menimbulkan tanda tanya jika mereka sebenarnya pasangan keasih. Malah, kedua-dua mereka juga enggan memberikan sebarang koen berhubungan isi berkenan. Baru-aru ini pula timbul khabar angin mengatakan mereka sudah putus cinta.

Walau bagaimanapun, menurut Shahiri dalam kenyataan terbaru di Berita Harian beliau merasa agak terkejut sewaktu mendengar berita sudah yang menyatakan hubungan mereka sudah renggang, jelasnya mereka berdua mesih lagii rapat seperti biasa.

Meskipun beliau kini menetap di Perak dan Erra pula di Kuala Lumpur, mereka berdua masih lagi bertanyakan perkembangan antara satu sama lain melalui telefon bimbit. 

Saya sendiri tak tahu menahu kepada kenapa wujud cerita itu. Sumbernya sendiri tidk berani untuk dedhkan nama. Jadi saya anggap penulisan itu hanya sekadar usik usik atau andaian semata mata. Yang pasti tiada apa yang berubah.

Oleh kerna saya di kamung (Perak) dan dia di ibu kota, kami banyak berkomunikasi mellui hp.

Baik Erra Fazira mehupun Shahir sendiri tidk pernah mengaku yang mereka bercinta, mungkin juga hubungan mereka sememangnya tidak lebih daripada kawan. Tidak salah juga untuk seorang wanita mempunyai seoraang kawan lelaki yang rapat dengannya tanpa sebarang hubungan istemewa.





0 comments:

Post a Comment